Welcome to tunservice.com forum

Երաշխիքային սպասարկում

Ապր-01-2022

Հարգելի Հաճախորդ՝

Երաշխիքային սպասարկումը իրականացվում է , եթե ներկայացված է ճշգրիտ և լիարժեք լրացված պայմանագրի օրինակ (երաշխիքային կտրոն)
Սպասարկումը իրականացվում է միայն Տուն Սերվիս մասնագետների կողմից:
Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ չի իրականացնում:

ա) Երաշխիքը տրամադրվում է կատարված աշխատաքների պայմանագրի օրինակի առկայության դեպքում, որը հանդիսանում է նաև երաշխիքային կտրոն:
բ) Երաշխիքային աշխատանքներից սպասարկումից առաջ խնդրում ենք ներկայացնել այն սպասարկուղ մասնագետին, այլապես այդ աշխատանքները չեն դիտարկի որպես երաշխիքային:

Խնրում ենք պահպանել կատարված աշխատանքների երաշխիքային կտրոնը:
Երաշխիքային կտրոնի բացակայության դեպքում երաշխիքային սպասարկում չի իրականացվում, իսկ երաշխիքային կտրոնը չի վերականգնվում

Ծառայությունների մատուցումից հետո աշխատանքի որակը ստուգել տեղում՝ սպասարկուղ մասնագետի ներկայությամբ, հակառակ դեպքում ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում հետագանում բացահայտված թերությունների համար:
Sign In or Register to comment.